Provozujete e-shop?
Tento blog si rozhodně
nesmíte nechat ujít


Prvnímu příspěvku kapka bulváru neuškodí

1 minuta čtení — 27. června 2017

Provozujete e-shop? Snažíte se přivést maximum uživatelů? Utrácíte desítky tisíc měsíčně za AdWords, Sklik, Heuréku, Zboží, Facebook, ...  a stejně u vás nakoupí jen 3 lidi ze 100? Našli jste se? Tak jste tu správně!

Proč se zajímat o CRO

Pro začátek si musíme objektivně říct, že CRO je fakt pecka. Pomůže vám rychlou cestou k vyšším výkonům. Drobnou změnou lze přimět například 6 dalších lidí k nákupu. Najednou se vám tak draze přivedených 100 uživatelů přetaví v 9 zákazníků. Prodeje tak vzrostou o 200%. Vaše náklady na reklamu se ale nezmění. 

A teď si ještě navíc představte, že těch 9 zákazníků udělá třeba nákup s o 50% vyšší průměrnou hodnotou objednávky. A poté nakoupí znovu, znovu a znovu...

Pecka, viďte?

Výkon, výkon, výkon...

CRO si mnozí pletou s UX. Nicméně CRO není tak obsáhlé. Zaměřuje se pouze na výkonnostní prvky. UX stojí od 500 000 Kč nahoru. A ruku na srdce... kolik e-shopů si tohle může u nás dovolit? CRO stojí jen zlomek ceny i vynaloženého času.  

Jak na to?

Sledujte mě

Nenechte si ujít další mé zápisky. Sledujte Twitter @JakubMusil. Nebo si mě přihoďte do přátel na Facebooku.